Kontakt
Vi er her for at hjælpe dig
Har du spørgsmål til din elregning, vores produkter eller noget helt tredje, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice.
Mandag – Torsdag:
10:00 – 15:00
Lukket på helligdage
Strømtid ApS
Erhvervsvej 17, 2.
2600 Glostrup
CVR: 42308382
+45 70 66 64 68
kundeservice@stromtid.dk
Ofte stillede spørgsmål
Vi udsender en elregning til dig hver tredje måned, som du kan betale manuelt eller vælge at tilmelde dig betalingsservice.
Du skal melde flytningen til os mindst 2 måneder og senest 10 hverdage før din fraflytning. Du kan gøre det via vores kundeservice. Skulle det ske, at du ikke får gjort det i tide, så fortvivl ikke. Meld din flytning her{link til meld flytning-siden /meld-flytning/}, så får vi registreret den hurtigst muligt.
Der kan være flere årsager til, at du ikke har strøm. Typisk skyldes det en fejl i elnettet, planlagte eller akutte strømafbrydelser i dit område eller en udløst sikring i dit hjem. Hvis det skyldes en udløst sikring, skal du selv skifte den. Hvis årsagen til strømsvigtet derimod skyldes en fejl på elnettet eller en strømafbrydelse i området, er der ikke noget, du kan gøre andet end at holde dig opdateret via dit netselskab.
Som strømkunde betaler du et acontobeløb, som er en forudbetaling baseret på et estimeret forbrug. Det betyder også, at du kan ende med en refusion eller yderligere betaling. Det er netselskaberne, som er ansvarlige for at beregne dit årlige forventede strømforbrug, og det sker på baggrund af historisk data og typiske forbrugsmønstre.